jul, 25e, dagens låt

Då var julen avklarad för det här året.
Fick ni några roliga julklappar då? :) Det fick jag vill jag lova! Jag fick bl.a Big mama hörlurar med surroundljud, pengar, presentkort, hoodie, th dvd, linkin park cd/dvd, 3e säsongen av 2 and a ½ men och annat smått och gott :)

Vi drog till mormor och morfar strax före 15.00, kollade halvt på Kalle Anka medan alla pratade i mun på varann. Sen blev det julmiddag och efter det så satt man i soffan och var proppmätt. Efter ett tag sprang morfar iväg och klädde ut sig till tomte och delade ut paketen ^^. Uhmn, ja.. Efter det blev det fika och sedan drog jag och siss till papi. Firade jul med honom, Cissi, Viktor, Nicklas och farmor. Sedan blev det en jättegod chokladtårta och godis. Jag var där till strax efter 00.30 och sedan drog jag hem. Gjorde mig i ordning för sängen nästan på en gång, var så satans trött! Jaja, julen var wunderbar :)

Idag har jag bara tagit det lugnt framför datorn. Har suttit med hörlurarna på nästan hela dagen, i love the sound! <3 Snart ska jag ta och fixa håret och se så att sminket inte har hamnat på kinderna, och sedan runt 19.45 kommer Sandra och Arre förbi, och då drar vi iväg på fest hos Stefan :) Kommer träffa Malin där, ofcourse. Är ju hennes vän liksom ^^. Jag var inte alls pepp tidigare idag, men jag har blivit peppad nu när jag lyssnat på Lil Wayne feat. Kevin Rudolf- Let it rock. Oh jesus, den låten är så jäkla grym! Och ännu mer grym i mina hörlurar ;)

Dagens låt:
Dagens låt är härmed Lil Wayne feat. Kevin Rudolf- Let it rock. Har ni inte hört den så kan ni höra den här!

Malin
2008-12-26 @ 19:03:51

Stefan? STAFFAN heter han ju! Herregud XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0