27e december

Jag har inte suttit så mycket vid datorn de senaste dagarna, därav dålig uppdatering. But now i'm here!

Först och främst måste jag säga förlåt till Malin eftersom jag skrev Stefan istället för Staffan x'D Ofcourse i know his name! Men det blev helt enkelt att jag skrev Stefan istället ;o

I torsdags så var det som sagt party party hos Staffan och de andra boysen :)
Det var roligt roligt, mycket roligt! Konstigt nog så tyckte jag inte något av det jag drack var gott, fick pressa i mig kittet. Så det sög ju, menee.. That's life sometimes! Kvällen slutade bajs och tidigt, men ah.. det är väl också livet ibland i guess.

I fredags så vaknade jag av att papi ringde mig. Han frågade om jag ville hänka med ut på birsta i jakt efter något kap, och ja, efter en timme så hämtade han upp mig och vi for iväg. Vi började med Elgiganten där vi träffade Fredde :) Vi var på jakt, eller snarare jag, efter rengöringskit till kameran. Måste ju rengöra linsen! Men det var slut så det sket sig :/ I alla fall så hämtade vi upp Cissi på jobbet vid halv 2-2 och sedan åkte vi ut igen. Fett lång bilkö, men det gick ganska fort att komma fram ändå. Vi gick runt i Birsta City och jag hittade en tröja på Carlings! :D Den är sjuukt lång, går nedanför knäskålarna på mig eftersom jag är så jäkla kort x'D Haha, but i like it :) Sedan så avslutade vi det hela med att vi drog på Max och käkade middag. Mumsigt!

På kvällen så träffade jag Malin och Sandra :) Babblade en massa och drack olika tésorter x'D Ibland har man roligt liv alltså.. Sitta hemma på en fredagsskväll liksom och dricker té x'D JAJA, det var faktiskt kul! :D Och mysigt.

Ikväll blir det filmkväll med Malin och Angelika :D Mysigt värre! Sedan måste jag fixa nå käk också.. Ingen är hemma här hemma förstår ni :b Umhn.. Men ja, det löser sig väl ^^

Ja, jag har nog inte så mycket mer att berätta nu för tillfället :b Men jag uppdaterar kanske senare ikväll! :) BAII



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0