Onsdag 26e november

Idag kändes det som om det var en ganska onödig dag på skolan.
Började dagen med foto, där vi lyssnade på de som inte hunnit redovisa sin pastisch.
Fast det var roligt att se hur de andra tänkt med sin tolkning :)
Sedan när de redovisat så hade vi en genomgång av våran nya uppgift som vi ska börja med nästa vecka. Den går ut på att göra en framsida till boken "Kallocain" av Karin Boye. Vi läste den i svenskan tidigare i höstas, och jag tror ingen av oss gillade boken x'D Och när vi väl trott att vi blivit av med den, så får vi en uppgift till den! Lite jobbigt, men man slipper ju läsa den i alla fall ;)

Ja, sedan blev det donken med Sophia och Madde.
Rebecka kom efter ett tag också.
Madde fyller förresten år idag! Grattis på 18årsdagen ännu en gång! :D
Efter lunchen så hade vi svenska där vi fortsatte med att förbereda våran "20 minuters lektion om dialekter" som vi ska ha nästa vecka. Min grupp hade gjort klart allting, så vi satte oss och läste istället. Nu har jag i alla fall halvvägs i boken ;D Ja, sedan så slutade vi och då drog jag, Sophia och Malin iväg till Coffee House och köpte sallad till Stockholmsresan som vi har imorgon. Sen blev det hem, fixat låtar i mp3n, laddat mp3n, laddat kameran och packat det mesta. Nu är det bara sminket som ska ner.

Ja, som sagt så drar jag iväg till Stockholm imorgon med alla 3or på medieprogrammet.
Vi ska göra olika studiebesök där nere, och förhoppningsvis så får man lite fritid till stan också ;)
Vi ska åka klockan 06.00 imorgon, så jag måste kliva upp klockan 05.00 -.-'
Jobbiiigt, men det är det värt :*
I alla fall så kommer vi hem på fredag runt 22.30-23.00 och då blir det en snabbis hem för att slänga på sig snyggare kläder, och sen blir det krogen :) Ska dit med Madde och Rebecka vad det ser ut som nu, men jag tror att jag skulle träffa Sandra där också om hon kommer in :* Och Tina! Om de inte struntar i krogen vill säga ^^... Umhn.. Ja, det finns nog inte så mycket mer att skriva. Ska hoppa in i duschen nu i alla fall och sedan ska jag packa ner det sista i väskan.

Men ni får ha det så bra så uppdaterar jag så fort jag kan! :D
Emelie
2008-11-27 @ 11:59:21
URL: http://ablazeee.blogg.se/

SV: Jag vet, då blire ännu närmare till dig:D

Emelie
2008-12-02 @ 10:42:22
URL: http://ablazeee.blogg.se/

ÄR DU DUM PÅ RIKTIGT? DEN ÄR JU HELT UNDERBAR!!! OCH DU KAN JU FAN INTE STOPPA I FILMEN DU MÅSTE JU SE HELA PÅ EN GÅNG!!!=(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0