Helgen

Hann aldrig uppdatera något under lördagskväll eller i söndags. Men jag kan ju tala om att lördagskvällen blev ganska lyckat, trots allt! Började med förfest i lokalen och sedan vidare till Linnéa. Jag kom oanmäld men jag fick komma in ändå, tack! :*
runt ett drog alla ner på krogen, men jag stannade i Skönsmon med Sandra. Vi gick tillbaka till lokalen för att städa upp allt, men vi packade bara ner det som fanns kvar av drickan och drog ner på stan. Men när vi kom ner dit så hittade vi inga vi kände så vi drog hem på en gång. Slutade med att vi kom hem till mig runt halv 4-4.

Ja, det var kvällen, med korta drag :)

I söndags drog Sandra hem 11.
Tog det lugnt till 17.00 då jag och Malin gick bort till Sandra för att hjälpa till att städa lokalen. Arre kom också och berättade om hennes kväll. Klockan 19.00 gick jag hem för att göra mig iordning för bio. Åkte ner till stan 19.40 och såg på "Patrik 1,5" med Matilda :) Den var sjukt rolig! Ja, i alla fall så kom jag hem strax före 11 och skyndade mig till sängs eftersom jag var hur trött som helst och skulle upp tidigt dagen efter.

Just nu sitter jag på grafisk och är fortfarande skittrött, och redan hungrig. Jag fattar inte? Jag åt ju för 1.5 timme sen :s
Ja, och att det är mysko mat idag på skolan hjälper inte heller. Det ska vara något med kalkonbröst. Scary shit.
Ja, men nu ska jag väl försöka få till kunskapsbilden så jag blir klar någon gång!

Hörs senare :)

(Jag bjuttar på en bild från foto eftersom jag inte har någon rolig bild här på skolan.
Jag vet att ni flesta sett den förut, men ni får leva med att se den igen)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0