Missförstånd

Missförstånd missförstånd, som vanligt.
Jag får förklara mig, när jag har modet till det.
I alla fall så rör inte "hemligheten" någon, utan det handlar bara om mig. Så alla vet, så ingen tar åt sig eller tror att det riktas mot en person. Men det andra inlägget handlar om att jag fick en kommentar som jag tog illa upp av, för något år sedan. Jag var så jäkla osäker på den tiden, och brydde mig enormt mycket om vad folk tyckte och tänkte. Dock så är det ingenting som jag skulle ta åt mig av idag. Jag tycker bara att man inte ska behöva höra det från en som stod en så nära..

I wont loose my faith cause I'm on my way, and tonight
is the night I need you here to save my soul.
/Renegade Five



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0