If I could sleep forever, would you still be in my dreams?

Wihööw, jag har hittat nya låtar i like!
Hade så tråkigt igår så jag kollade upp om ett band hade fler bra låtar än den jag fastnade för, för några månader sedan, och det hade dom! Bandet jag snackar om är The Spill Canvas. För de flesta ett "typiskt emoband som bara har dystopi i sina låtar", men guuud vad jag älskar texterna! Så fina, så sorliga, så riktiga, så.. GH! Perfa perfa för oss lite djupare människor helt enkelt, hahah ;) Sandra, du borde gilla The Tide? :o Tror jag i alla fall (a)



Sen har vi ju All Over You som också är fett bra! Dock så känner jag igen den, så jag tror jag har hört den förut någonstans.



Låten som jag fastnade för för några månader sedan är denna låt, Black Dresses. Den är så jäkla sorlig, men ändå så fin på något vis. Och de flesta av er kommer tycka att det är en emolåt till tusen, men.. fatta texten, pliiz! Det kanske är svårt att fatta den, det var det för mig med, men kortfattat så kan jag berätta att det han




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0