Tage geh'n vorbei, ohne da zu sein.

Idag fyller både Malin och Robbin år, så grattis på er ännu en gång! :D<3
Dagen har bestått utav att ligga i sängen och knarka th på dagen, och vid halv 6-6 tiden kom det folk som skulle gratta Robbin. Så ja, vi fikade and so on som alla andra födelsedagar :b Robbins syrra kom även! Det var kul :D Hon har ju bott i USA i två år om jag inte missminner mig, så det var ett tag sedan man träffade henne. Fast tydligen så har något fucka upp sig för henne så nu får hon inte åka tillbaka till USA, där hon har jobb, pluggar och har pojkvän. Liiite stört, oh yes! Ahwell, får hoppas att det löser sig snart för henne! :)

Nu försöker jag bestämma om det blir någon film eller om jag ska sitta och dryga här framför datorn ett tag till. Tror det blir film, fett drygt här ju..

Imorgon blir det tandläkarn :( Fifan, tredje gången jag är där på typ ett halvår? :s Fast första gången var det ju den dära 19-årskontrollen och förra gången var det att polera tänderna och visa hur man använder Plackers, hahah. Tror det här är en kontroll hur jag skött mig.. Jag var ju skitduktig med det från början! :o Men sen tog Plackerserna slut och dom är ju fett dyra att köpa? I alla fall enligt min ekonomi.. Så ja, det har inte gått så bra med andra ord. Får hoppas att dom kan bjuda på några sånna imorgon, hahah (a)

Näfan, nu drallar jag!
sophia
2009-09-01 @ 20:40:52
URL: http://soffelin.blogg.se/

haha va fan har hon gjort eftersom hon inte får åka tillbaka? :P surt!

veronica
2009-09-02 @ 13:30:17
URL: http://outofview.blogg.se/

hon har inte gjort nånting alls, men de tror tydligen att hon jobbar svart eller något sånt, vilket hon inte har gjort :b fattade inte riktigt vad som var fel, hon har ju en massa "bevis" på att hon jobbat, att hon ska plugga och att hon har kille där. här har hon ju ingenting, inget jobb eller boende liksom :b sjukt ju.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0