Happy new year!

Alldeles strax sticker jag iväg till Rebecka där det blir middag med henne och Renée! :) Ska bara fixa håret och duscha Artic-flaskan, sen är jag ready set go! Haha Artic'en blev så jäävla kladdig förra gången så den måste verkligen få sig en liten duschning. Sedan blir det i alla fall hem till Sophia's vän Hanna, fast jag har ju skrivit allt det här förut? HAHA, aja! Peppe ftw!

GOTT NYTT ÅR FELLOWS!
Nu ser vi till att avsluta 2009 med dunder och brak, och välkomnar 2010 likadant ;D
Som sagt, 2010 kommer bli bästa året ever, och är mer än gärna välkommet!

Det får bli sista inlägget för iår, miihihihih. Okej hejdå.


Bild från 2007.. tror jag ;o
Jennie
2010-01-02 @ 14:34:16
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/

sv: haha ja, herregud vad hypad jag var den kvällen alltså! :'D hahah. Ohja, detta året <3!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0