Togheter we'll dance in the dark.

Idag var jag ledig från praktiken, så jag har spenderat dagen på Birsta City med Anna! :)
Det blev lite shopping för mig kan man säga, haha. Det blev en pösig tröja som typ alla har, minneskort till kameran, en filt, trosor och två koppar! Köpte även en överraskning till Rebecka som är från mig och Renée (hennes syrra), men när jag skulle förklara vad det hela gick ut på till Renée så råkade jag skicka smset till Rebecka istället, HAHA -.- Sååå typiskt! Så jag kan ju lika gärna skriva vad det var här. Det var i alla fall ett spel som heter Förfestspelet. Det verkar sjukt roligt, tycker jag i alla fall! :D Det är en spelplan och sånt, sen är det roliga frågor, utmaningar, pinsamma sanningar och annat mys, haha.

Här har ni i alla fall lite bilder på det jag köpte idag! :)


H&M- 99kr
Självklart ska man kavla upp ärmarna så det blir trekvarts :)


Lindex- 59.50 kr om jag inte minns fel
Dom är rödare i verkligheten, men det kanske ni fattade ^^


Ikea- 13kr
Gillar inte färgen så mycket egentligen, men den kostade ju bara 13kr så strunt samma. Bättre än babyrosa som min förra filt, haha!

Blev ingen bild på kopparna, men dom är i alla fall lila! Åååh, älskar't :'D
Jaja, det var nog allt för nu i alla fall. Nu sitter jag och pumpar partymusik och får upp stämningen för imorgon. Jag längtar som fan, så hoppas det blir najs! :D

Rebecka
2009-12-31 @ 01:54:51
URL: http://somnattochdag.blogg.se/

Jag älskar dig ändå Veronica! <3



Söta trosor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0