party!

Då var det fredag igen! Vad händiisch? :)
Själv sitter jag här halvt klar för kvällen och väntar på att Sandra ska bli klar så vi kan springa iväg till affärn innan vi drar vidare till Annelie. Haha ja, jag kan börja göra mig klar när Sandra ÄR klar.. Hon är så helvetes seg, och jag är ganska snabb eftersom jag aldrig blir nöjd så jag lägger inte så står energi på outfits och hår :b Ja, så ikväll blir det till att se Annelies place! Spännande :) Och sedan ska alla ner till Lyset utom jag och Sandra. Vi ska kanske passa på att ta oss en bastu då. Mysigt! Men vi får se helt enkelt, inte direkt bestämt. Dock så var det tänkt att jag skulle till Lyset ikväll.. Men ääh, jag orkar inte. Är inte lika peppad som tidigare i veckan.

Anyhow, det blir kul i vilket fall! :D Dock så hann vi aldrig få tag på dricka, så vi måste iväg till ica och köpa nå fattigt där. Haha jeeesus, skandal! Men det ska väl funka det med.. i hope.

Äh, nu säger jag tack och hej! Vi hörs kanske senare, beror på när jag kommer hem :b
Have fun dudes!

I was thinking of ways that you would stay and be mine.
/Metro Sation



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0