Shake it

Det blev ändrade planer. Vi drog aldrig iväg ner till Lyset eller bastade, utan vi stannade kvar hos Annelie och körde drickspel och sådant :) Det var funni! Kom hem runt halv 3 och nu sitter jag här och funderar på om jag ska se på en film innan jag lägger mig. Kan dock inte bestämma vilken *sällan* :b Jaja, vi får se hur det blir!

Imorgon blir det att äta middag hos papi, och sedan på kvällen ska jag och Tina ha "Two and a half men" maraton! Fett nice :D Jag är ju ett skam för mina boxar, tror inte ens att jag har öppnat 3e boxen, som jag fick i julklapp o_O Haha, men imorgon blir det kanske ändring på det då! ;D Om vi orkar/hinner se alla vill säga. Jaja, denna uppdatering var ju fett onödig.. Men ah, jag bjuder på't ;)
Sov gott fellows! <3

Shake shake, shake shake uh shake it.
/Metro Station
IDA
2009-02-28 @ 23:54:43
URL: http://iiea.blogg.se/

Låter som det blev en trevlig kväll :) Och tack, jag hade kul! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0