underbara familj

Är det någonting jag blir less på så är det när min "underbara" familj inte låter mig sova. Inte på helger, inte på lov, inte någon jävla gång! Som nu. Jag gick och la mig runt halv 4, och de som känner mig vet att jag inte kan somna på ett bra tag när jag lagt mig i sängen, och vad hör jag klockan 9.30? Jo, att de river ner tapet precis utanför mitt rum?! Fyfan vad sur jag blev, men jag var alldeles för trött för att ens orka skrika till dom att de kan gå och dö och återkomma fem timmar senare. Och inte nog med det, så fick jag ligga där död som fan och lyssna på hur de river ner tapethelvetet tills klockan blev 12.00 Efter det kom dom in och klagar på att jag sover hela dan? EEEEH? Okej.. död åt min familj, ärligt talat..

Jaja, så nu är jag jävulskt trött och jag slår vad om att jag kommer vara på dåligt humör. Jag hatar att vara på dåligt humör -.-' Dock så ska jag ju till papi senare, och vi brukar diskutera musik, kameror och annat trevligt så förhoppninsvis så försvinner det dåliga humöret då :)

Ja, men jag borde kanske ta tag i livet och hoppa in i duschen. Dock så orkar jag inte det just nu (a)
Ha en treeevlig dag så hörs vi kanske senare! BAII <3

You turned your back too many fucking times.
/Behind these walls
Tina
2009-02-28 @ 18:11:34

Ååh jake ikväll jag längtar!!

Haha nej nu hatar jag dig:O, nejdå du får tycka vad du vill såklart:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0