"Utmanad"

Jag blev "utmanad" av Sandra att skriva vad jag har i min väska. Jag tar den som är intressantast (dock så är den inte det) av de två väskorna jag brukar konka på.

I min handväska hittar vi:
Plånbok
Försvarets hudsalva
Liitet anteckningsblock
Kontodosa eller vad det nu heter xD
mp3
Bläckpenna
Blyertspenna
Sudd
USB-minne
Nyckel
Spegel
Pennstift
"Sandpåse" :b

Jag städade ur väskan för ett tag sedan, så därför har jag tagit ur det som inte använts.
Vad kan jag annars berätta?
Euuhm... Jag kommer fan inte på något o_O Åh, fan jag har "glömt bort" den där nya kategorin som jag gorde för ett tag sen! :o Eller alltså.. Jag har inte glömt bort den, det är bara det att jag inte kommit på något bra att tipsa/skriva om. Men jag får hoppas att jag kommer på något snart, annars var det ju ingen mening att jag fixade den.

Aja, jag uppdaterar kanske senare ikväll! Har hjärntorka nu så kommer inte på något att skriva. BAII <3

Här har ni en bild på nya håret btw! Inte för att den här är så mycket bättre
men jaja, den får duga for now i alla fall :)
Malin
2009-01-29 @ 21:08:17

"Sandpåse"? o.O

korv
2009-01-29 @ 21:17:00
URL: http://korvblogg.blogg.se/

HAHAHA YES ni cathar på min ide:D hahahaha och hååååååret<3

Anonym
2009-02-03 @ 14:26:28

jäkligt snyggt hår :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0