Lass mich frei

Hejsan hoppsan!
Det blev att jag drog ut ett tag med Malin förut. Vi satte oss vid Skönsmonsskola och snackade om dittan och dattan tillsammans med en ramlösa och en chipspåse. Efter ett tag blir vi distraherade av att våra mobiler av att båda våra mamis ringer. Hennes mami frågar vem som har ett nummer, och Malin frågar mig om jag vet, och det är ju mitt! Hahah, och kort därefter ringer då mami som frågar vart jag är innan hon snabbt lägger på. Jag blev lite fundersam xD Men efter ett tag ser jag en varelse springa emot oss som sedan gömmer sig, och brister ut i "det är kanske Sandra!", och det var det :D Hahah, hon hade sprungit runt och letat oss hemma utan resultat :( But she found us! Efter ett tag drog vi tre in till Malin där dom spelade Silent Hill 3. Hahah, det var kul att kolla på! Dom är såå lättskrämda :'D<3

Vid elva drog jag hem och sen dess har jag målat naglarna i seksi seksi lila :D Och sedan har jag valt solglasögon (har sex stycken), satt kamera och mobil på laddning och rakat benen. Höhöh, nu ska jag ta och slänga mig ner i sängen snart, ska upp ganska tidigt imorgon.

Yran, here we comeee! :D
Peppad för Dead by April och Lady Gaga fo sure nu alltså!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0