Ogiltligt

Ah, fifan vad stressigt det blev där ett tag. Jag gick en promenad med mami och hundarna, gick förbi Calle och Bosse och gav Calle lite presenter som tack för alla år and so on, och sedan skulle jag ta ut pengar så jag kunde hämta ut festivalbiljetterna. Jag trycker in kortet i automaten på ICA, men det kommer ut lika snabbt. Då står det att kortet är ogiltligt på den automaten. Jag testar igen och igen, utan resultat. Så vi får åka ner till stan och testa, men det funkar inte där heller. Så tillslut gick vi på banken och där visades det sig att kortet avmagniserat sig :))) Så jag fick beställa ett nytt kort som kommer om en eller två veckor, och jag dampade över hur jag kunna skaffa pengar till resan. Fick åka hem och hämta idkortet och sen fick jag ta ut pengar på banken istället. Åh, det känns inte bra med så mycket kontanter nu när man ska bort :o Hoppas vi inte blir rånade -.- Men nu är det i alla fall fixat! Så nu har jag hämtat ut biljetterna och jag har fickpengar :) Plus att han som satt i kassan på banken var snäll, söt och hyper så det var ju bara kul att åka dit ;) Hahah. Sånna människor borde det finnas fler av här i världen :*

Ikväll blir kanske ut ett tag med Malin, annars blir det nog bara att jag slappar och fixar det sista. Måste måla naglarna och sånt ;b Jaja, det återstår att se! :)
sofia
2009-07-29 @ 18:44:45
URL: http://soffelin.blogg.se/

hatar när korten blir avmagnitiserade ;P haha skit störigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0