Beat me, hate me. You can never break me.

Tjobre!
Idag har absolut ingenting hänt. Varit hemma och lyssnat på MJ (ja, jag har blivit beroende av honom nu när han är gone.. Fan, och nu kommer man ju aldrig ha möjligheten att se honom live heller <'3) och packat litegrann. Dock så återstår ju en hel del som jag använder nu eller imorgon innan vi åker, men det går fort att packa ner. Det var egentligen tänkt att jag inte skulle ha med mig datorn eftersom jag tog med den till Furudal och använde den typ inte, men det verkade som att morfar ville hålla koll på Caspers fotbollstider, så då tar jag väl med mig den då. Och ja, anledningen till att vi åker till Östersund är för att Casper ska vara med i Storsjöcupen, men det har jag kanske sagt? Aja, och anledningen till att jag vill följa med är helt enkelt för att jag ändå knappt har råd till Gatufesten, och det är ju kul att träffa släktingar också :) Jag spar mig till yran helt enkelt ;)

Jag kommer inte på något att skriva om -.-
Nej nu ska jag lära mig en låt utantill, höhöhö (a)
sandra
2009-07-01 @ 10:59:33
URL: http://korvblogg.blogg.se/

men hallå, om du dör kanske du får se han live :DDDD dock är det ju ute på pressen att han kanske fejkade sin död för jhan har setts resa på sig när han är ett "lik" eller nått... kan hitta länken omg :S the world never stops

veronica
2009-07-01 @ 18:11:43
URL: http://outofview.blogg.se/

hahah ja, jag får satsa på att se honom när jag dör då ;b hahah ja, jag har också sett videon och det ser fan ut som att han rör sig o-O eller han GÖR det. men tydligen så kan lik få för sig att röra på sig litegrann, som djur du vet? de kan få ryckningar and so on.. jag tror inte att han fejkat iaf, kul för barnen liksom? sen har de ju obducerat han två ggr, och tagit ut hjärnan som de ska skicka till nå grejs för att se om de kan hitta orsaken till hans död via den :b




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0