Dator på nationella??

Idag har det varit ganska fullt upp, fast ändå jäkligt slappt.
Började med fotolektion där vi höll på med portfolion, finslipade vårat mål och syfte till projektet och.. inget mer vad jag minns. Lektionen och skoldagen slutade runt 12.15 och då drallade man på lunch med Sophia. Efter det åkte jag iväg och simmade :) Kom hem runt 15.30, hittade mina drömskor typ. Ja, de flesta har nog sett på bdb :) Omg, i want 'em!

Jaja, sedan drallade jag, Angelika och Malin till ica och sedan vidare hem till Malin. Det var tänkt att vi skulle plugga, men det slutade med att vi beställde lite filmer :) Jag beställde en med Edward Furlong! Ihihihi, så när den har anlänt har jag 11 filmer med honom :'D Det var nästan som ett tröstköp med tanke på att jag fick veta igår att han varit i Malmö i söndags. DAGEN EFTER?? Fitta. Ursäkta, men jag grubblar över det konstant. Vaaarför hade jag inte sett det före så jag kunde åkt ner dit och träffat honom face to face? Min favoritskådespelare liksom? GH! Jag har för mig att det stod att han slutat med drogerna, så det är ju kanon! :D Iiih, jag hoppas han kommer tillbaka och att jag får reda på det före.. Anyhoow.. sedan försökte jag och Malin oss på att läsa lite till svenska nationella vi har imorgon, men det är ju inte så mycket man kan plugga på direkt. Men imorgon ska vi försöka ge samhällen en chans! Vill inte faila på provet en gång till precis..

Sedan hade jag glömt att ställa om klockan på mobilen, så när klockan var 21.30 tänkte jag "drallar jag hem nu så hinner jag ju göra det och det och det och det" men sedan visade det sig att klockan var 22.30. Oops? Ska upp 7 imorgon och nu hinner jag inte göra så jäkla mycket av det jag tänkte göra.. Något jag måste göra innan sängen är i alla fall att kolla om jag har stift till min penna så jag inte kommer till nationella och inte har något att skriva med. Dock så gillar jag inte blyerts i allmänhet, men det är ju bäst att skriva med det nu när det är prov och allt. Och förresten! Varför får vissa använda dator på provet? Så vi andra ska få sitta i fem timmar, få skrivkramp och slå upp ord i ordbok för att se hur det stavas, medan programmen på datorn ändrar stavfel och säger till om meningarna failar? Inte okej.

Nej nu måste jag dralla vidare! Men vi hörs imorgon :)

One last chance to reverse this curse.
/ETF
sofia
2009-04-01 @ 12:57:51
URL: http://soffelin.blogg.se/

taskigt att dom får använda dator liksom:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0