With my hands up, you got me now.

Vet ni vad?
Gårkvällen var sjukt awesome! Haha :D Började ju som sagt hemma hos siss med typ två kända ansikten, resten hade jag aldrig sett förut. Men det var najsigt. Blev allsång av bl.a Björn Rosenströms Egon :* Nawww. Fast vissa hade ju läskig musiksmak.. fo sure, haha. Dog liiite. Och det gjorde nog min omgivning också för den delen. Euuhmn ja, sedan var det ju tänkt att dra ner till Momento Palace eller vad det heter, men jag bestämde mig för att dra med några som hette Maria, Marcus och Krille istället. Ja, hem till Maria dårå, haha. Hon/dom hade två chinchillor! Fett coolt :'D Kvällen slutade dock tidigt, halv 3, eftersom jag skulle upp någorlunda tidigt.

Det negativa med kvällen var att jag gjorde bort mig varje gång jag snackade i telefonen, haha. Jag borde kanske inte ta med mig den hädanefter? xD Haha nä men jag hoppas jag överdriver. Får reda upp det imorgon eller något.

Idag då!
Idag klev jag upp "redan" vid 11, slö som in i helvete och sugen på juice. Alla brukar ju vilja trycka i sig kebab eller pizza dagen efter, själv blir jag sviiinsugen på apelsinjuice med fruktkött, HAHA. Sedan gjorde jag mig i ordning och sedan drog jag ut till Birsta med Anna :) Vi gick mest runt och kollade. Sjuukt mycket folk i'll tell ya! Fyyfan alltså, haha. Och jag var ganska borta fortfarande märkte jag.. och Anna. EHE, hellre det än bakis i alla fall? (a) Vi stannade där tills 17.45 ungefär. Fick med mig två lypsyler, wohow! Vi drog i alla fall hem till mig som vanligt, haha. Och här har vi slappat framför Svampbob-maratonet som MTV haft the whole day and night :') *Kollar fortfarande på det* Lyssnade även på musik och babblade. Det var möjs.

Jaja, bilder från gårdagen kommer så fort jag fått tillbaka kameran! Glömde den hos syrran :/ JUST JA! Jag glömde ju sprit i taxin också, HAHA. Även att taxichauffören ringde idag och sa att han hade tagit hand om det och att jag skulle få det vid tillfälle, nawww. söttigt eller vad? :')



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0