I say it with love. L.O.V.E

Idag var det hektiskt som fan på praktiken, speciellt på produktionsavdelningen där jag praktiserar. Dock så satt jag bara vid Karin och kollade på när hon la upp alla annonser, bilder och annat som sedan skulle tryckas. Men det var kul att se hur det går till :) Det blev lite strul, och två sidor kraschade så hon fick göra om dom, när det var typ 10 minuter kvar på deadlinen. Alltså, shit.. "Det är så det ska vara på en tidning", helt enkelt. Nej fifan, t.o.m jag fick panik, och då satt jag bara där och kollade på liksom. Man ville gärna hjälpa till, men det går inte att hjälpa till vid sånna tillfällen. Ahwell!

Imorgon är jag ledig, vilket känns sjukt skönt.
Även då jag gillar place't så var jag så svinigt trött idag så jag höll på att ramla ihop där vid skrivbordet, haha. Så ikväll blir det till att mysa med ljus och rostade nötter som jag köpte igår på bion :* Just ja, bion! Var ju som sagt på MJ's This Is It. När vi kom dit kom vi ju knappt in i entrén. Typ hela Sundsvall verkade ha sett den tidigare visningen, för vi stod fan i dörren och väntade hur länge som helst på att få komma in. Sen när vi väl kom fram till biokiosken så var det ju världens kö där, så vi drog på OK istället. Aja, filmen var i alla fall både bra och dålig. Dålig kan jag inte säga, men det blev lite kaka på kaka. Men i helhet gillade jag den! Man fick ju några härliga skrattattacker, vilket känns bra. Det var inte en typisk sorlig film där man skulle sitta och grina som ett as, det var mer.. värme på något vis :* Bästa scenerna var ju ändå när han snackade om hörsnäckan och när han åkte den där kranen, haha fyfan vad jag garvade. "I say it with love.. L-O-V-E." Awwwh. Och sjukt kreativ människa alltså! Scheisse.. Alla hans låtframträdanden skulle bli så fett coola.. Ahwell, han fick en varm applåd i slutet av filmen av oss alla som såg på den :') Dock så hade jag gärna velat att alla skulle sjungit med i låtarna som spelades.. Själv satt jag och sjöng lite tyst och kunde inte sitta still riktigt. Inte killen som satt snett framför mig heller. Haha, vi var dom enda peppade xD

Jaja, nog ingen film för dom som inte bryr sig om MJ helt enkelt. Men förstår man hur jäkla duktig människan var så borde man gilla den :)
IDA
2009-10-30 @ 12:16:53
URL: http://iiea.blogg.se/

Sv: Ja, jag med. När jag lyssnade igenom Zimmer 483 för några dagar sedan så insåg jag hur olika skivorna låter. De gamla låtarna är ju de som ger alla minnen - både från konserter och kanske tillfällen då man bara umgåtts med vänner och så - medans de nya respresenterar något nytt, något okänt och något som ännu inte gett så mycket minnen.... Och det är liksom inte lika lätt att realtera till de nya låtarna eftersom Bill nästan endast sjunger om en kärlek som han letar efter/inte kan få/vill ha. Alla texter handlar ju i stort sett om det. Missförstå mig rätt här - jag älskar de flesta nya men de har helt klart inte samma "unikhet" (det är väl inte ens ett ord, haha!) som de gamla. :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0