I’ll never know the world behind my wall.

...Nu glömde jag ju vad jag skulle skriva.
Aja, om en halvtimme ska jag börja dra mig mot stan för att träffa Matilda :) Helvetes jävla bajs att det ska blåsa världens orkan bara. Nu kommer ju håret bli psycho.. Finns inget värre när håret förstörs, enligt mig. Vill ni veta en sak? Jag kollar alltid på människors hår. Är det fult är inte människan intressant, HAHAH. Dock så gäller det mestadels killar dårå xD Nä men jag brukar faktiskt kolla på folks hår och får upp en bild i skallen vad den skulle passa bättre i, om det nu inte är så att personen i fråga har det perfekt redan. Äh, fråga mig inte vad jag babblar om, jag vet knappt själv. Det jag ville komma fram till var att håret är viktigast, enligt mig. Medan folk säger "jag kollar på ögonen först" och allt vad som sägs, så kollar jag på håret först.

Äh vad fan håller jag på med? Jag har inte fixat mitt egna hår och jag ska dra om tjugo minuter, this ain't working. Och ja, jag är seg på att skriva inlägg, hahah.

Sist men absolut inte minst; WIHÖÖÖÖÖW, SANDRA KOMMER TILL SUNDSVALL SOOOOOOOON!!!!
Jennie
2009-09-29 @ 18:52:09
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/

HAHA det med håret stämmer på mig med! Är håret fail - bye bye!

veronica
2009-09-29 @ 18:56:09
URL: http://outofview.blogg.se/

HAHAH tur att jag inte är ensam! :'D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0