We are the people who's come here to play.

Idag efter praktiken åkte jag direkt ner till Filmstaden, där det blev förhandsvisningen utav filmen The Last Song med siss! Kan ju säga att jag inte hade några höga förväntningar av filmen. Mestadels för att Miley Cyrus skulle vara med, haha. Men vafan, gratis är gott som man brukar säga ;) Men filmen förvånade sjukt mycket faktiskt! Den var både rolig och så jääävla sorlig. Tror nästan att hela biosalongen grät, haha. Måste erkänna att även jag fick tårar i ögonen. Samt en klump i halsen eftersom jag stretade emot att det skulle rinna över. Ja fifan..

Nu sitter jag och snackar med Johan på msn. Trevlig prick det dära.
Plus att han insett att jag är smart! HAHA, seriöst, tror alla att jag är puckad? Aja, roligt att förvåna människor. Fick också honom att göra en kopp te tydligen. Som jag sa till honom: Släng dig i väggen, kaffet!

Snart blir det sängen i alla fall.
Jag gillar torsdagar har jag kommit på. Nog med att tiderna inte är att hurra för, men jag gillar stämningen på praktiken. Alla är sjukt stressade, ropar på varandra, springer hit och dit och liknande. Plus att det blir mycket korrekturläsning! Jag gillar korrekturläsning. Genom korrekturläsning får man visa att man är smart, haha.
Amanda
2010-04-29 @ 09:37:24
URL: http://emofilten.blogg.se/

sv: hahahaha äääe vad jag tkr synd om er, här var det typ 17 grader i skuggan i förrgår :'D

Lina
2010-04-29 @ 14:17:42
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/

Sv: Okej :D Haha, aa men det är alltid roligt att läsa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0