Here I am, still in one piece.

Sammanfatta år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jorå! Fast nu kommer jag inte på något bra exempel, haha. Men typ.. eeh.. jag såg Kent! :D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nuu måste jag och mitt fiskminne tänka.. hmn.. näe. Eller en på jobbet blev det! :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nepps.

5.Vilka länder besökte du?
Inga alls :/

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Någon att mysa med :( Haha. Och The Used.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inga specifika datum, men jag kommer komma ihåg resorna jag gjorde :*

8. Vad var din största framgång 2010?
Även då jag varit blyg som alltid så har jag överträffat mig själv med att ta kontakt med människor.

9. Största misstaget?
Det finns ingenting jag sitter och ältar, tro det eller ej. Mitt motto är ju "whatever" så ja.. haha.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har nog varit förkyld.

11. Bästa köpet?
Väldigt bra fråga! Mobilen kanske? Om den är bra vill säga, haha.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sprit och resor.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, vännerna och resorna :D Och musik!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Ken Ring- Nu måste vi dra, Oskar Linnros- Från och med du, Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan, Mohombi- Bumpy ride, 30 seconds to mars- Closer to the edge, Pendulum- Fasten your seatbelt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har varit gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort roliga saker med mina vänner!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Överanalysera saker.

18. Hur tillbringar du julen?
Har redan tillbringat den, haha. Var först hos mormor och morfar och sedan hos papi.

19. Blev du kär i år?
Nja, men två feta crushes. En är fortfarande kvar.

20. Favoritprogram på TV?
Ojoj, ser typ aldrig på tvn längre. Two and a half men!

21. Bästa boken du läste i år?
Har inte tagit mig igenom någon bok ännu, men jag håller på med Roslund & Hellström- Flickan under gatan.

22. Största musikaliska upptäckten?
Kent på GF <3

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Mjaa, pengar!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag minns faktiskt inte xD

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd de på jobbet på tårta och på kvällen var jag med Anna. På helgen firade jag med mina fina töser och verkar ha haft det riktigt roligt!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade fått dig.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Mixat.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och resor.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jared Leto och Andy Sixx :'D

31. Vem saknade du?
Sandra och Malin.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Måste nog vara Martin den sköningen :D Och självklart fina Renée! <3
S
2011-01-02 @ 18:04:57

och jag saknar dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0