Distance won’t keep your words from smothering me.

Får bli en snabb update nu eftersom jag inte kommer ha tid till det imorgon.
Igår efter praktiken så var vi och firade morfar som fyllde år. Grattis igen! <3 Och kan han läsa mina tankar eller kan han läsa mina tankar? Jag hade tidigare på dagen suttit och suktat efter citrontårta, och tamefan så fick vi det! De andra åt även smörgåstårta, men jag gillart inte så jag fick lite fläskfilébitar istället av mormor, haha. Så det var min middag det. Morfar hade tagit två skitsnygga bilder vid Sidsjön, och han ville göra förstoring på dom, så vi ska troligtvis skicka efter tillsammans. Får hoppas jag hinner få hans bilder innan söndag då erbjudandet går ut.. Aja! Senare på kvällen hände det inte så mycket. Fixade en mapp och la in lite "minnesbilder" som jag tänkt framkalla :) Som roliga fester, yran, studenten och liknande. Bara festbilder kom jag på nu, haha. Aja, men det blir nog najs :D

Ja, nu tänkte jag lägga mig snart. Ska upp klockan 6 fjärde dagen i rad nu :) Men imorgon jobbar jag bara till 12, vilket känns najs sådär på en fredag! Sedan blir det raka vägen till Birsta City med Rebecka och Sophia där det blir lunch och annat mys. Senare blir det myskväll hos Rebecka :) Aja, skriver mer om det imorgonnatt eller på lördag :)

Och nu tycker jag att alla kan hålla en tumme om att jag får mensen i helgen så jag slipper den i götet, haha (a)
Jennie
2010-02-26 @ 13:00:29
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/

haha hålla en tumme

Veronica
2010-02-27 @ 01:24:31
URL: http://outofview.blogg.se/

Haha, schysst! :'D inte kommit än dock.. :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0