Why can’t you just love me back?

Tjobreeeee.
igår var jag inte hemma mycket alls alltså.. Började med att jag klev upp 6 som de andra dagarna i veckan, och sedan jobbade jag 8-12. Kom hem halv 1 och då ringde jag till Calle. En kvart efteråt kom hon hit och då skjutsade hon mig och Rebecka till Birsta City! Jävligt snällt gjort <3 Där mötte vi upp Sophia, och på en gång tog jag och Rebecka lunch på donken. Efteråt gick vi runt i lite affärer, och alla shoppade litegrann. Rebecka köpte ett asroligt "partyspel", och jag köpte en jacka eller vad man nu ska kalla det. Eller.. näe, jacka är det ju inte direkt.. Ääh, får se om jag orkar ta bild nån dag :D Det blev en vit i alla fall, vilket är lite chockerande att jag gjorde, haha. But I like iiiit :D Sedan drog vi i alla fall på Coop och handlade gotta till kvällen, och sedan skjutsade Calle hem mig och Rebecka till Rebecka. Vi beställde kinamat och efter ett tag kom även Angelika :) Sen kom maten, vi åt, och sedan började vi spela "Tror du ja!" som spelet som Rebecka köpte hette :) Det var som sagt aaaskul, HAHA. Angelika fick instruera tre sexställningar, snorta vitlökspeppar, Rebecka fick äta tre matskedar ketchup och jag fick ansiktet nerkletat i senap, för att nämna några saker. Sjukt spel alltså, haha. Senare kom även Sophia och Crille :) Haha, vi satt och spelade heeela kvällen. Det var mys :) Massa ljus, cola, chips och dipp :D

Tänkte slänga upp lite bilder som avslutning, men det funkar inte -.- Aaaahwell, får se om det går lite senare ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0