We can't have it all, but we can break the fall.

Tjobreee!
Har inte uppdaterat något om mina dagar de senaste dagarna, men det är för att inte ett skit har hänt. Var bara hemma och slappade hela dagen igår, vilket var både skönt och extremt jävla tråkigt. Började nästan klättra på väggarna.. Aja! Men idag har jag varit med Anna :D Vi har bara slappat och.. ätit, haha. Började med att hon kom vid halv 4-4 och då snackade vi medan vi lyssnade på musik. Vid halv 5-5 drog vi till Ica på jakt efter något gott och enkelt att tillaga. Slutade med att vi köpte färdig potatisgratäng och en grillad kyckling. Plus glass! Drog hem och fixade med maten, och sedan fick vi fullt schå att försöka sätta igång dvdspelaren vi har på övervåningen, HAHA. Seriöst, hur krångligt kan det bli?! Det finns TRE jävla doser till TRE olika saker som man blandar ihop hela tiden. Jag ringde till mami och frågade men hon fattade inte, frågade Conny men han fattade inte heller xD Vi har ju skaffat nå nytt skit med massa kanaler där uppe, och de har tydligen inte sett på dvd efter de fixade nya grejset, så de hade nooo clue. Men så teknisk som jag är så fixade jag ju det efter ett tag by myself ;) HÖÖÖH, who's da man?! Men innan vi slog på filmen så fixade vi ihop chokladmilkshake. Sjuuukt längesen man drack det <3 Så vi satte oss med ett stort glas milkshake, 2liters cola, chips och dipp och såg på A Tale Of Two Sisters. Haha fiiiifan, jag ska verkligen försöka sluta med så mycket onyttigheter hädanefter, min mage klarar inte av det. Får så sjuuukt ont i magen och (på risk att berätta för mycket) det går rätt igenom alltså, HAHA. Det är sjukt jävla jobbigt. Äter jag ute får jag ont i magen, super jag får jag ont i magen, äter jag ägg får jag ont i magen, äter jag glass får jag ont i magen, dricker jag oboy får jag ont i magen.. Fast jag har ju slutat med oboy, vilket är sweeeeet! Nog om det, haha! Filmen var i alla fall skitkonstig och förvirrande, men vilken asiatisk film är inte det? Men jag gillade den! :D Man fattade ju det mesta i alla fall, haha. Sedan såg vi på en kortfilm, även den asiatisk. Den hette Box, och vi fattade naaaada. Måste fan kolla upp efter någon förklaring av den eller något.


Milkshakeeee :D


Vi råkade glömma drickan ute liiite för länge. Haha, den blev till is :( Vi har ju kommit på den smarta idén att ställa ut drickor på bron istället för i kylen nu när det är vinter, blir snabbare kall då ju ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0