Waking up screamin' it's always the same.

Jag vet att jag lagt upp den här låten förut, men det struntar jag i för den är så jääävla bra. Jag älskar den ännu mer nu än då jag la upp den. Och lyricsen. Jag älskar lyricsen. Den är så fin och sorlig (jag vet att jag säger det på typ 90% av alla låtar jag lägger upp, men skitsamma). Jag tror fan det här är min favoritlyrics faktiskt. Visst jag älskar många låtars lyrics, men den här.. alla ord är rätt. Jag kan verkligen relatera till den här, alla meningar, alla ord. Det är verkligen så som jag känt i flera, flera år.

Lyssna på den. Kan ni komma sedan och säga att den är dålig?

Itchy Daze- Monster


Jag funderar ju på att göra en tatuering, och de motiven jag funderar på är två låttitlar (dock är det inte för själva låtarna, utan att meningen/orden betyder något annat för mig.) Men den här låten är ändå den som jag skulle kunna tänka mig att tatuera något som relaterar till låten och dess lyrics, dock så finner jag inte ett ord eller en kort mening som skulle förklara allting. Bajs, haha. Jag vill ju inte direkt tatuera in hela jävla låten på typ ryggen precis xD
Jennie
2010-01-22 @ 13:12:29
URL: http://nichtjugendfrei.blogg.se/

Låten är skitbra! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0