Du är en dröm under konstruktion.

Åh, sjukt jävla störigt.
Förra tisdagen när vi skulle hem från Götet (just ja, inte skrivit om sista dagen än!) så vaknade jag upp och hade ont i högra lungan. Jag tänkte inte mer på det, utan trodde att jag hade legat fel eller något under natten. Men det blev typ bara värre. Det gjorde ont när jag andades in och när jag skrattade. När jag kom hem och skulle gå ner för trappen så fick jag mer ont så jag fick lägga mig i sängen ett tag. Det sjuka var att det gjorde typ dubbelt så ont när jag låg ner. Ja, och så hade jag några dagar förra veckan. Tror det försvann på fredagen eller lördagen. Efter det har jag varit halvt täppt i näsan och haft som rethosta heela tiden. Det är sjukt jobbigt :( Hatar rethosta som aldrig kan försvinna. Hoppas det inte blir värre bara, jag var ju fan nyss sjuk.

Aja!
Annars så var det en mysig dag på SN :) Jag håller på att göra 120 "logos" som ska in på ett uppslag i veckans tidning. Ska även göra det igen till nästa nummer. Men på lunchen blev man hembjuden på lunch av Kenneth! Det blev sallad, bröd och en skitgod sås han hade gjort själv. Eller ja, den finns ju att köpas också. Mangocurry (minns inte namnet nu). Mums var det i alla fall! Satt ute på altanen i solen :)

Ikväll har jag varit inne denna stekheta dag. Jag kände mig fett mobbad, haha.
Men när Casper kom hem från sin träning så kollade vi på film. Först var det tänkt att vi skulle se Last House On The Left, den nya versionen som bl.a Wes Craven varit med och regisserat. men det slutade med att han stoppade in My Bloody Valentine 3D som han nyss hade köpt. Han hade fått med fyra 3D-brillor så det var najs :D Och det funkade tamefan på min gamla lilla tv! Hade nog varit mycket mer mäktigt om man hade haft storbilds-tv. Aja, filmen funkade. Hade sådant där oväntat slut som jag gillar. Men den var inte så mycket att hänga i julgranen annars to be honest.. Ahwell!

Nu blir det sängen ännu en gång..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0