An infinite control shoots my body away from the soul.


Bild tagen härifrån

Igårkväll efter firandet av siss (berättar lite mer om firandet senare) så hade jag så jävulskt tråkigt, så kom på att jag skulle försöka hitta en sida där man kunde se filmer online. Ja, jag är seg inom den fronten, haha. Jag gillar inte alls att kolla på film på datorn, så jag har hållt mig borta från det så gott som jag kunnat i princip. Men igår ville jag ge det ett försök. Angelika var snäll och länkade flera sidor där man kunde se filmer online <3 Jag har sedan ett tag sedan skrivit upp filmen Apartment 1303 på listan över filmer jag ska se, så bestämde mig för att leta rätt på den. Det gick inte så bra för mig. Eller jag hittade den, men det var ingen engelsk subtitles. Men Angelika var snäll ännu en gång och hjälpte mig hitta den :D <3 Dock så tar det huur länge som helst att ladda videosarna, så jag har inte sett hela filmen än, haha. Jag har sett 5/7 videos nu, och håller på att ladda de sista två. Än så länge är den väl ganska bra! Inte skrämmande än så länge, men man kan ju hoppas på att det kommer inte nu i slutet. Får se om jag kommer försöka leta rätt på andra asiatiska filmer jag skrivit upp på listan också. Får hoppas någon av dom finns i alla fall :)
sandra
2010-05-30 @ 19:01:22
URL: http://korvblogg.blogg.se/

vad är det för sidor då??? länka vidare snålis!!!!

Veronica
2010-05-30 @ 22:56:06
URL: http://outofview.blogg.se/

Hahaha har ju det nu :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0