Come away with innocence, and leave me with my sins.

Tror jag aldrig suttit vid datorn så mycket som jag gjort i helgen, i alla fall inte som jag brukar på helgerna. Jag har sedan i fredagskväll letat, laddat och kollat på japanska skräckisar, haha. Det började ju med Apartment 1303 som jag skrev om. Sidan jag hittade den på tog tuuusen år att ladda, så det var inte förrän igårkväll efter Eurovision Song Contest jag lyckades se klart den, haha. Herregud, förstår inte ens att jag haft tålamodet till det? Aja, direkt efter det blev det att jag hittade en annan film som verkade spännande, så var lov att kolla på den också. Denna gång var jag inne på en annan hemsida, och den länkade till olika sidor där man kunde se olika filmer. Så denna film som hette The Haunted Apartments kunde man se på y.t, så det gick ju mycket fortare att kolla därifrån! Men klockan tickade iväg, så jag bestämde mig för att se resten idag. Och efter den filmen hittade jag ännu en ny. Eller okej, jag har haft ett öga på den förut och velat sett den. Memento Mori hette den. Då trillade jag in på ännu en sida, och jag kan ju säga att den är bäst hittills! Veoh.com, som nog de flesta känner igen. Aja. Själva filmerna var väl sisådär..Dom var inte skrämmande alls, men handlingen i de alla tyckte jag om :) Jaja!

Annars så firade vi ju siss i fredags! Hon blev 22 år :)
Det blev Texaspizza med familjen, mormor och morfar. Sedan blev det paketöppning innan tårtan kom fram! Mmmmh, marängtårta <3 Här har ni några bilder från kvällen:


Lite utav mami och födelsedagsbarnet!


Mormor och morfar som kom hem från Rhodos i onsdags.. inte alls avis..


Casper. Det är inte förrän jag såg bilden som jag insett hur stor han ser ut, haha. Om ett halvår blir lillskiten tonåring.. TONÅRING?! Daaamn.


HAHAHAHAH, åååh älskade Gizmo <3 Världens bästa retard.


Nyfikna Charlieboy <3

Efter att folket hade dragit började jag som sagt ladda och kolla på film. Efter ett tag kom Casper ner och ville se Familjen Addams, så vi slog på den medan den andra filmen laddade. Sedan la han sig i min säng.. vilket resulterade i:



Och igår hände ingenting. Det jag skrev där uppe. Film, film och åter film. Paus för Eurovision och sedan.. film! Jag hejade på Turkiet och Grekland förövrigt. OPA var ju sjukt catchy! Hahahaha.

Och idag blev det.. film, haha. Sedan runt 17-tiden kom siss och hämtade mig, sedan for vi till papi för att ännu en gång fira siss. Där blev det tacos med honom, Nicklas och farmor. Sedan blev det lite snack och en god frukttårta! Sedan drog siss och jag till mormor och morfar där mami, Conny och Casper var och firade Mors dag. Mami fick en blomma och choklad från oss :) Sedan blev det fruktsallad med vaniljvisp! Mätta och belåtna drog man hem, och då blev det.. film! Jag började ladda ännu en, men den får jag se på imorgon istället för nu är det fan för sent.

Nej ska väl avbryta, blev ju skitlångt inlägg det här. Godnatt!

Anne
2010-05-31 @ 18:20:50
URL: http://www.nogg.se/annes

Jag mår säga att du verkligen är duktig på att skriva långa blogginlägg :D

Lite intressant ändå eftersom jag oftast har stora bilder och ingen text. Roligt med variation.



Svarar på din kommentar här:

Mitt hår har alltid vuxit bra. Kan inte påstå att jag unnar mej ett besök hos frisören särskilt ofta heller faktiskt :)



Hare ;D

sandra
2010-06-01 @ 18:42:15
URL: http://korvblogg.blogg.se/

alltså oj vad casper växer.. som ett jävla djur växer han!!!!!! fattar inte.. känns osm det va igår han tyckte jag va ASSTOR och inte vågade heja..

Veronica
2010-06-02 @ 08:20:01
URL: http://outofview.blogg.se/

Eller hur?! Sheeet, jag har inte tänkt på det eftersom jag ser honom tusen gånger om dagen, men när jag ser bilder eller när han tar på sig halvt hängiga jeans och någon av sina kepsar då ba "WOOOH?!".



Hahaha, dock så är han fortfarande pretty darn blyg, så han skulle nog inte säga hej nu heller xD I så fall ett mesigt "...hej.." hahaha.



Minns du när du/vi sa att han skulle bli snygg när han blir stor? :D Hahaha, jag tror det fortfarande!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0