Jag tänker på dig.. ibland.

Idag har jag haft en mysig kväll på stan med Renée!
Började med middag på Norrmalms Wok (jag är inte stammis där, nejnej). Asgott som vanligt :'D Satt där och snackade ett tag innan vi begav oss ner och kikade i några affärer innan det stängde. Jag fick med mig två bhar och ett par trosor! Asfinaaa :'D haha. När affärerna stängde så drog vi till Waynes för en fika som avslutning. Blev varm choklad och macaronas. Jag vet fan inte om jag tycker macaronas är äckliga eller goda.. de är sjuukt söta men sen.. ja, jag vettefan.

Hahaha sen berättade Renée roliga saker från då vi var ut.
Eller roliga.. mest pinsamma och taskiga från min sida. Det hade kommit fram en kille och sagt "HEEJ VERONICA! :D Minns du mig? Vi lekte när vi var små!" och när jag sa nej så presenterade han sig därav jag svarade med "alltså jag är för full för att komma ihåg dig just nu..". HAHAHAHA, fyfan vad jag dog när hon berättade det. Stackarn xD Sen när vi var på Max så sa Rebecka "Där är han ju! Nu får du be om ursäkt och fråga vem han är!", så hon gick fram till honom men sen var det någon annan, HAHAHA. Ååååh, askul :'D En sak som var mindre roligt var att jag gick runt med massa tvål på ryggen då jag tydligen hade tryckt mig mot tvålpumpen. Jag minns dock att jag gick runt och sa att jag hade tvål på ryggen, men jag minns inte hur det kom dit xD Men nu vet jag! Haha.

Ahwell, nu blir det musik innan det är dags för sängen! Känns som att det är det enda jag gör nu för tiden.. Sover. Och jobbar.
Anne
2010-11-01 @ 08:39:41
URL: http://www.nogg.se/Annes

Hahaha! Störtskön kväll med tvål på ryggen ;P

Veronica
2010-11-01 @ 09:20:37
URL: http://outofview.blogg.se/

Hahaha jaa, jag fattar inte hur jag lyckades :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0