Suffocate in the mess you're making.

De senaste dagarna har jag varit riktigt död. Eller ja, inte bildligt talat men det fattar ni väl, haha. I onsdags jobbade jag 13 timmar sträck. Jag har ju fått nya arbetstider som satt i rullning denna vecka och på onsdagar är arbetstiderna 8-19. Dock får jag lägga till två timmar eftersom jag kommer vara borta en fredag i november. Så onsdagarna som är före resan kommer jag jobba 13 timmar så jag tjänar in arbetsdagen och slipper förlora pengar. Förmiddagar går alltid segast. När klockan var 10 trodde jag att jag aldrig skulle palla den långa dagen, men när klockan närmade sig 15-16 tiden så gick tiden relativt fort! :)

Och igår for jag hem till Rebecka och Renée på kvällen. Det blev tacos tillsammans med Renée då Rebecka jobbade. Vi kollade även på Spöket Casper! Jag chockades hårt när Renée berättade att hon aldrig sett filmen. Jag.. ja, ni fattar, jag bestämde att vi skulle se den omedelbart. Jag hann i alla fall träffa Rebecka ett tag innan det var dags för mig att dra hem :)

Och idag slutar jag 15 istället för 13.. Känns lite trist, men det brukar gå fort efter lunchen så. Efteråt ska jag in till stan och träffa Anna. Jag ska köpa saker till min halloweenutstyrsel och kaanske trosor och/eller bh som jag blev kär i när jag var på stan med Renée i måndags. Och ikväll ska vi + Jessica äntligen se Saw 3D!! Är så helvetes peppad!



För övrigt så har jag fått ett smeknamn under veckans gång på SN. Jonas (som jag för övrigt funderar på att börja kalla Jonkan så vi matchar) kallar mig för Wonkan varje gång vi snackar, haha.

Nu spelar jag och Joe låten Veronica av Cornelis, haha. Han och Jocke har en tendens att sjunga den några gånger i veckan så nu var man ju tvungen att lyssna. Föredrar Joe's version faktiskt, Cornelis sjunger ju så seeegt.
fia
2010-10-29 @ 15:26:46
URL: http://soffelin.blogg.se/

HOPPAS DEN ÄR BRA :D jag ska nog gå och se den imorgon. :D

Veronica
2010-10-30 @ 13:09:26
URL: http://outofview.blogg.se/

Alltså den var både lite dryg och bra, haha :D Men helt klart sevärd! Och jag som älskar de filmerna håller mig mest till att den var bra. Det var coolt med 3D också. En sak bara! Boka platser typ i mitten eller något, inte så långt upp i alla fall! Blir coolare då kan jag tänka mig som satt längst bak, haha.

fia
2010-10-30 @ 23:40:19
URL: http://soffelin.blogg.se/

haha har sett den nu ;) den var helt okej men tyckte det var lite 3d efekter haha kunde varit mer :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0