Zzz..ombie

Mitt i allt arbete kom jag på en sak.
Jag har inte berättat om min och Annas fotografering vi hade i måndags!
Hon kom hem till mig där hon fixade till en cool sminkning och bytte om, sedan tog vi en promenad till Grevebäcksparken och fotade. Dock så blev det fanska fail. Vi kom dit när det började bli mörkt, det var svinkallt och kamerabatteriet var nästan slut. Men några foton blev det! Vi ska ge det ett nytt försök på fredag, och då jäklar ska batteriet vara laddat, fler ljus ska tas med och.. ja, vi får hoppas att det inte är lika svinigt kallt.

Här har ni i alla fall en bild från i måndags:


Och jag slår vad om att bilden är helt fail för de flesta.. Redigerade den här på praktiken och vi har andra inställningar på datorerna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0