Instead of buried alive let’s twist the knife till’ they can’t stop bleeding.

kopiera in detta på din bilddagbok och/eller blogg, annars kommer
du få otur hela 2012!

Har året 2011 varit bra? Det har varit både jävulskt bra och jävulskt dåligt. Så här dåligt har jag inte mått sedan högstadiet och det blev bara värre i somras. Men trots allt så har jag fina minnen från året. Resor, nya bekantskaper, fina vänner och återuppbyggnad.

Tror du 2012 kommer bli lika bra? Jag hoppas att det kommer bli en miljons gånger bättre.
Har du fått nya vänner detta året? Yes, det har jag!
Har du förlorat någon kompis detta året? Yes.
Har du några nyårslöften? Jag brukar aldrig köra på nyårslöften men i år ska jag fan göra det. Jag ska ha tre löften: Söka till en utbildning (eller ja, en distanskurs kan man väl kalla det), skaffa lägenhet och inte lägga ner oändlig energi på saker som bryter ner mig. 
Kommer du hålla dom? Får se om jag lyckas! Förhoppningsvis!
Vad kommer du sakna från 2011? Oj.. ja, det är nog Honom som jag aldrig kommer träffa igen. Annars så kan jag inte komma på någonting faktiskt.
Nämn en positiv sak från 2011? Mitt psyke växte trots allt.
Nämn en negativ sak? Den natten då allting så gott som dog.
Hur har det varit med kärleken? Skit som vanligt.
Vad tror du kommer bli positivt med 2012? Jag kommer lämna allt bakom mig och bygga upp något nytt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0