Visioner i mitt huvud när du ler.

Sammanfatta år 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, det är en hel del faktiskt. Dock så kommer jag inte på något bra exempel just nu. Meeen typ.. Jag såg Linkin Park, äntligen! :'D

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yusyus! två av mina styvkusin fick barn också :*

4. Dog någon som stod dig nära?
Swen (styvfarfar) dog i somras men jag stod inte så nära honom. Men visst tog det :/

5.Vilka länder besökte du?
Inget alls D;

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hmn.. Tror jag bara reste iväg två gånger i år, så det vore najs om det blev fler nästa år och att bra band kommer till Sverige!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag är sjukt dålig på datum men jag kommer alltid minnas då jag såg Linkin Park, när jag och Anna var på Metaltown och de två datum jag faktiskt minns- 26 mars och 4 september, haha.

8. Vad var din största framgång 2011?
Min största framgång.. Att jag har blivit ännu mindre blyg.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på något.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo sjuk har man ju varit. Känns som att jag varit sjuk oftare än jag brukar D; Sedan bröt ju Reumatismen ut igen efter fleera års vila.. Men nu har det lugnat ner sig igen! :)

11. Bästa köpet?
Måste nog vara min fina mobil. Så vitt jag hört så kan man göra mer med min än en iPhone vilket är awesome, och alla som håller på med mobilen blir kära i den. Är ju en ganska stor prisskillnad så jag njuter lite extra mycket att jag gjorde ett så fint kap. *Skryta*. Annars så var ju Linkin Park-biljetten ett awesome köp!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tror seriöst att det var på sprit, haha.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, en hel del!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
A day to remember-låtar som Have faith in me och All i want. Daniel Adams-Ray- Gubben i lådan och alla låtar med Pendulum.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Oj.. står still i huvudet så kommer inte på något just nu.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Samma  här.. Eller ja det hade väl varit roligare om jag inte varit så självhatisk.

18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade den med familjen, of course. Vi var här hemma i år ^^

19. Blev du kär i år?
Nepps det blev jag inte.

20. Favoritprogram på TV?
Big Bang Theory!

21. Bästa boken du läste i år?
Minns inte om jag läste ut Roslund & Hellström- Flickan under gatan i år eller om det var förra året.. Annars så har jag inte läst klart någon bok. Började med Vicky Jaggers- I det tysta men den var såå dåligt skriven så jag orkade inte läsa klart den.

22. Största musikaliska upptäckten?
Linkin Park! (Fan vad jag skriver om dom, haha.)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Tror inte att jag önskade mig något.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Mja, eftersom jag inte minns att jag önskade mig något speciellt så blev jag ju inte besviken, haha.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var på studiebesök på utbildningen som jag går nu och på kvällen firade jag med familjen och senare kom Anna och Emelie :*

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om det mentala inte var ett helt kaos!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Ptja, den var väl ganska mixad men ganska neutral.

29. Vad fick dig att må bra?
Musik och vänner.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nicholas Matthews! Nom nom sicken pöjk :*

31. Vem saknade du?
Sandraaa! Och Malin, som är här nu :'))

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat en hel drös med fina människor i år så inga namn nämns.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0