Sometimes you have to get burned to see the truth.

Årets bästa grupp: Det är nog Kent! Sedan har jag ju lyssnat sjukt mycket på A Day To Remember de senaste månaderna.

Årets bästa kvinnliga soloartist: Lyssnar typ inte på någon kvinnlig soloartist så det får nog bli Rihanna för det är den enda jag kommer på, haha.

Årets bästa manliga soloartist: Okej här tog det mer stopp, tror seriöst inte att jag lyssnar på någon manlig soloartist D;

Årets låt: Ooj, svårt att välja en D; Men den jag lyssnar på mest är Shinedown- Call me :)

Årets bästa dryck: Teeeee!

Årets bästa godis: Äter ju som sagt typ aldrig godis menee.. är nog peacemärken som vanligt!

Årets äckel: Inga kommentarer.

Årets snyggaste kille: Nicholas Matthews.

Årets snyggaste tjej: Kändis: Lexus Amanda. "Vanlig": Det finns en tjej vid namn Sandra här i Sundsvall som är det snyggaste jag någonsin skådat.

Årets bästa konsert: Linkin Park! Och ETF på Metaltown :*

Årets kram: Kommer tyvärr inte ihåg kramar så bra D; Men minns ju den senaste jag fick! Av Malin som varit här under jul och som nu ska praktisera i Tyskland i tre månader. All lycka till den finisen! <3

Årets sötaste: Mina fina vovvar :*

Årets tidning: Har knappt läst någon tidning sedan jag slutade på SN i januari.

Årets bus: Kommer faktiskt inte på något som är riktigt anmärkningsvärt D;

Årets klantigaste: Lär ju ha varit jag, haha.

Årets godaste mat: Minns inte vad dom heter nu D; Jag och Anna åt dom typ hela tiden i våras och i somras. Potatisgrejer.. Trooor dom hette något med barbeque, men kan ha fel! Haha. Dögoda i alla fall. Annars så är det ju självfallet mina älskade potatisbullar :*

Årets frisyr: Frisyren har väl varit någorlunda lika genom året, men färgen däremot har varierat lite! Hade mörkbrunt fram till augusti då jag färgade det röd mahognybrunt. Det hela resulterade i den finaste färgen ever- en blandning mellan mörklila, mörkrött och mörkbrunt. Tyvärr så höll sig inte färgen sådär snyggt mer än en-två veckor och nu i december blev jag sjukt less på att det blev rött efter någon vecka så då färgade jag håret svart! Och svart ska jag fortsätta vara har jag bestämt.

Årets födelsedag: Jag och mitt dåliga minne.. Säger nog Kenneths födelsedag då det blev fäääst i hans "party palace"!

Årets resa: Var resan i somras med Anna då vi först var i Stockholm en sväng och såg på LP och sedan for vi vidare ner till Göteborg och Metaltown! Var en awesome resa, trots spöregn typ 24/7.

Årets fest: Tror det var Midsommar! Blom bjöd mig och Anna på fest där vi inte kände nåågon, men ack så fina människor det var där.

Årets person/personer: Alla som på något vis varit delaktiga i att det har varit ett awesome år emellan åt! <3

Årets film: Den som har gjort störst avtryck är A Serbian Film. Dock inte över att den var vidrig som de flesta tycker, utan.. Jag älskar't.

Årets bok: Har inte läst ut någon bok i år vad jag kan minnas (Om det nu inte var Flickan under gatan) så.. ingen!

Årets TV-serie: Big Bang Theory.

Årets inspiration: Alltså det är nog inte direkt något speciellt som inspirerar mig. Typ att en person har snygga kläder och jag tar efter den eller liknande.. Men Jocke Berg är ändå lite av en inspiration när det kommer till skrivandet. 

Årets kyss: Nananaaaa.

Årets ord: Nu måste jag tänka hur jag brukar prata.. Euh.. Ord jag kommer på just nu som jag säger ofta är "kanon" och "awesome", sedan finns det nog fler.

Årets skämt: Samhället.

Årets läskigaste: Samhället där också.

Årets tråkigaste: Hmn.. Att det inte blev fler resor kanskeee.

Årets roligaste: Att jag äntligen fick se LP! (Jag veet att jag tjatar om dom men det gör inget)

Årets misstag: Att ångra saker är bara waste of time, så inget.

Årets besvikelse: Att nära vänner inte tror på en när det väl gäller.

Årets kärlek: Musik. Musik är helt enkelt bäst.
Anne
2012-01-03 @ 01:13:59
URL: http://www.annes.nu

Gott nytt år min vän! Eller god fortsättning kanske man säger nu. Helt appropå diggar jag oxå Shinedown och saknar en knapp där man kan gå vidare och läsa senare inlägg på din blogg. När man kommer ner till slutet av sidan är det lixom slut.



Puss påre

Veronica
2012-01-03 @ 13:14:24
URL: http://outofview.blogg.se/

Awh, tack detsamma finis! :D <3 Hahah jag är heelt kass på bloggdesignar så jag vet inte hur man gör en sån knapp :( Pusss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0