The antidote.

Okej jag ska försöka sluta vara så jäkla emo. Ett tag i alla fall.
Jag har inte så mycket att skriva om. Dagarna spenderas med min Ananas. Eller kvällarna spenderas med henne, dagarna går ut på att sova bort typ, haha. Idag var vi på Birsta där jag shoppade lite. Jag köpte ett par skor sådär spontant, bh och trosor och sedan present till morfar som fyller år imorgon (tekniskt sätt idag). Blev boken som många på SN snackade om de sista veckorna jag jobbade där. Så får hoppas den gillas!

Igår var jag hos ortopeden och snackade om mina höfter och knän.
Verkar som att det kommer sluta med tre operationer, wieee. Sedan kan det ta upp till ett år innan jag blivit "återställd", wieee. Men även då jag är fett opepp på operationer, att lägga ner så lång tid på det, smärta.. Ja, jag svor till mig själv att jag aldrig skulle lägga mig på ett operationsbord igen sedan allt bara gått åt helvete förut, men.. Skulle dessa operationer lyckas skulle det bli så mycket bättre. Jag skulle gå rakt och vara mindre stel i benen. Nu väntas röntgen och en träff med en annan ortoped som ska se om operationerna klarar av att göras här i Sundsvall eller om jag måste åka ner till Lund. Ahwell, vi får la se.

Det var väl allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0