Först kom ingenting, sen kom ingenting.

Matvanor: Jag har så sjukt konstiga matvanor som varierar hela tiden. Ibland äter jag knappt något under hela dagen, ibland äter jag asmycket.. Och ja, det blir för mycket thaimat, haha.
Bästa maträtt? Potatisbullar och kycklingspett i jordnötssås. Alltså.. inte tillsammans.
Bästa dryck? Beror på.. Te morgon och kväll, mjölk vid middag, cola vid filmkväll.
Hat dryck och maträtt? Kaffe, saft, drickor som är orange, pannkaka, ärtsoppa, ost-och skinkpaj, soppor.. Listan kan göras lång.
Bästa alkoholdryck? Rosa Pantern tror jag.
Använder du smör på smörgåsen? Eh.. ja?
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis.
Favoritglass?
Äter ju inte glass.. Men förut var det citron och pistage, helst från Draken Glass!
Shoppingvanor: Händer inte att jag handlar såå ofta, men när jag väl gör det kan det bli en del!
Hur mycket shoppar du för varje månad? Försöker hålla mig under tretusen då jag sparar en hel del.
Har du mer skor än kläder? Haha nää! Hatar skor. Eller ja, att leta skor i alla fall.
Favoritplagg? Tights. Och min Bert-hoodie!
Hatplagg? Allt med päls.

Arbete, utbildning: Sundsvalls Nyheter. Studerade på Medieprogrammet innan dess.
Jobbar eller pluggar du? Jobbar, i två dagar till.
Vad vill du bli? Manusförfattare/författare eller nya GW Persson! Hahah skämt åsido, men något inom det området.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Som faaan!
Är lönen viktigast? Nej verkligen inte. Roliga kollegor och roliga arbetsuppgifter!

Boende:
Lägenhet eller hus? Radhus.
Framtidsplaner med boende? En fin lägenhet med MIIIIN inredning :D
Litet eller jättestort? Mitt emellan :D
Drömboende? En rymlig och fin lägenhet, helst i Göteborg.
Landet eller mitt i stan? Mitt i stan.
Mysigt eller sterilt? Mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nepps.
Är otrohet okej? Aldrig.
Älskar du någon? Mina vänner och familj.
Betyder familjen mycket för dig? Klart dom gör!
Tycker du om att dricka dig full? Yesh!
Hemmafest eller krogen? Oooj, jag gillar båda :D
Jonna
2011-01-30 @ 00:34:18
URL: http://kallarliv.blogspot.com

Haha :D jag trivs bra. Känns ovant att ha så många funktioner tillgängliga! Jag har inte startat min egen dator sen jag fick den, haha! Synd att det går åt mycket batteri bara...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0