I can see that you're a party animal like me.

I tisdags orkade jag inte sitta hemma i min ensamhet och vara sjuk, så jag och Anna kom på att vi kunde vara sjuka tillsammans! Mötte upp henne på stan där vi hyrde film och handlade onyttigheter innan vi tog en promenad hem till henne. Där blev det en god middag med grillad kyckling och egengjorda klyftisar. Senare på kvällen kollade vi på Deaths of Ian Stone. Den var inte braa :(

I onsdags drog vi ner till stan där vi satte oss i en park med Semlan. Snackade om allt möjligt. Det var trevligt! :) Senare kom Emanuel och då tog sig jag, Anna och han en promenad hem till Anna där det blev en sen middag och snack. När Emanuel hade åkt hem slog vi på filmen Cabin Fever 2 innan vi bestämde oss för att sova.

Kom hem vid sex-tiden igår och då fixade jag med jobbdatorn som jag har fått hem från praktiken. Alla har semester där jag praktiserar nu i några veckor så de tyckte att jag kunde ta hem datorn. Så nu sitter jag vid mac-datorn :D

Mjaa, nu ska jag ta och göra mig i ordning. Vid tre-tiden åker jag och Anna ut till Petersvik för midsommarfirande med Blom och några. Ska bli trevligt! Får hoppas att vädret inte blir alltför jävligt bara. Trevlig midsommar på er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0