I couldn't forget you if I tried.

Medan alla är ute och har det gött i hettan så sitter jag inomhus och har blivit sjuk once again. Okej jag har varit sjuk hela tiden sedan Göteborg, men det kändes som att jag var på bättringsvägen vid midsommar. Det är väl tack vare all sprit och skit som jag blivit ännu sämre. Får hoppas jag blir bättre till helgen då man har några planer!

Vad har hänt de senaste dagarna då?
I fredags var det ju midsommar. På något sätt var jag för en gångs skull sugen på att ta det lugnt med familjen, men så blev det inte. Drog till Petersvik med Anna på en fest som Blom bjudit in oss på. Hade det så sjukt jävla roligt hela tiden! Kände inte en kotte där men från då man kom dit så kändes det fan som att man umgåtts med varandra många gånger förut. Roligaste festen på länge, helt klart.

Vi kom inte därifrån förrän vid 14-tiden på lördagen. Då tog vi en promenad till City Gross och sedan hem till Anna. Där blev det tacos och Scary Movie. Sedan blev vi sjukt trötta och rastlösa. Fick sms av Semlan som frågade om vi skulle på Allstar, så vi bestämde oss för att dra ner dit. Mycket folk men inte så många som vi kände vilket var trist. Nicklas sjöng i alla fall för oss :D Den rösteeeeen. Dör varje gång fan.

I söndags hände det inte så mycket. Sov bort hela dagen och slappade på kvällen.

I måndags blev det stan med Anna en sväng. Käkade thaimat :'D Senare blev det en fika på Waynes med Blom. Det var trevligt! När jag sedan kom hem sa det bara "BAAAAM" och jag blev tvärsjuk. Frös som ett as även då jag hade filt, tofflor och drack te. Så jaa, nu har jag bara varit hemma och sovit typ. Kuuul.

Ja det var la allt. Måste uppdatera om Göteborg också juuu! Hade jag glömt bort fan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0