My lips going numb.

Igår hade jag fullt upp hela dagen. Det var najs. Började med Arbetsförmedlingen. Måste säga att min handledare är awesome! Efter en timma var mötet klart och då gick jag till stan där jag mötte upp Rebecka. Gick en runda på diverse affärer och systemet. Fick med mig fyra trosor och ett par skitsnygga strumpbyxor med mig hem. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning inför kvällen och Anna joinade mig. For sedan hem till Rebecka och Renée där det blev lite förkrök. Drog sedan ner på Allstar och sen gick kvällen utför typ. Vid två- halv tre drog jag och Anna ut och träffade Semlan. Gick på donken och snackade lite. Drog sedan tillbaka in till stan där vi splittrades. Kom fram en kille när jag stod där och väntade på taxin som var allmänt söt när han generat babblade på, haha. Kvällen slutade i alla fall mys när jag bestämde mig för att inte åka hem.

Kom hem vid tolv idag och har inte gjort så mycket sedan dess. Duschat och varit död typ. Ikväll kommer Anna hit och då ska vi ha myskväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0