Will you even look back if you think of me?

I fredags så blev det en fika på Waynes med Anna och Blom efter praktiken! Allt jag säger: flum. Hahaha. Efter det drog jag och Anna och köpte GF-biljetter till oss och en till siss som födelsedagspresent. Mötte sedan upp Blom på Hemköp där det blev lite handling. Sedan drog Blom hem och jag och Anna drog hem till henne. Lite senare på kvällen kom Jessica och då käkade vi och började dricka. For sedan ner till Allstar där det blev vatten för min del resten av kvällen. Fyyfan säger jag bara. Emanuel kom efter ett tag också och joinade oss! Träffade sedan på bekanta ansikten som vi hängde med. När det stängde tog sig jag, Anna och Emanuel en promenad hem till Anna.

Klev upp redan vid tio- halv elva dagen efter. Gjorde oss i ordning och tog sedan en promenad till Skönsberg där vi vinkade av Emanuel innan vi fortsatte hem till mig. Blev duschning osv och sedan kom siss och Maria och hämtade oss. Åkte hem till siss där det blev tårta då hon fyllde år. Efter ett tag kom Anne också :D Efter att vi hade varit där så tog vi oss en promenad hem till Anna igen. Vi stannade till vid en pizzeria vid henne för middag. Slappade sedan hemma hos henne och vid tio kom Semlan. Då lagade vi tacos, haha. Jag fick dock inte i mig ett piss, förståeligt. Sedan var det tänkt att vi skulle se på film men det blev aldrig av. Fastnade vid datorn istället.

Och idag har jag varit hos papi och firat siss. Efteråt drog vi hem till mormor och morfar för middag och tårta i siss ära och eftersom det är Mors Dag. Wöööh, ja det var la allt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0