I confess that I brought this all on myself.

Idag var det en sorlig dag på utbildningen. Både Karin och Rakel hade sin sista dag :( Så sjukt fantastiska människor och Rakel är fan den skönaste äldre människan jag mött, utan att överdriva. Vet inte hur många gånger man brustit ut i asgarv tack vare henne. Som Agnetha, läraren, sa idag; "Vad är din hjärna gjord av egentligen?". Kommer sakna dom båda. 

I övrigt så var det en trevlig dag på skolan som vanligt. Blev tårta och en massa kakor och bullar som fredags/avslutningsfika. Nu på kvällen så har jag bara slappat här hemma, vilket har varit skönt för en gångs skull. Fick två förfrågningar om någon slags utgång ikväll men tackade nej till båda. Istället så har jag suttit och kollat på videos om halloweensminkningar. Hittade en tjej som gjorde sjukt bra vampyrsminkningar så jag gav mig på att testa något liknande. Inte för att jag ska vara vampyr imorgon men kan kan ju sno idén lite! Det jobbiga var att jag inte kunde bestämma mig om resultatet var bu eller bä och jag hade ingen att fråga heller, haha. Oh well. Ska nog göra sminkningen imorgon så får Anna säga om jag ska köra på det eller om jag ska hitta på något annat. Har även kollat på Halloween från 2010 med Casper och målat naglarna blodröda (äälskar färgen). 

Snart blir det nog sängen. Blir tidig uppstigning imorgon då Anna ska komma vid tolv så vi kan fixa oss till festen. Hoppas resultaten blir bra! :D

Jaaaa, men det var la allt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0