Du stal min blick.

Vad heter du: Veronica
Ålder: 21
Vad gör du: Sitter på praktiken och väntar på att klockan ska bli 13.10 då jag ska iväg på ett möte.
Vad längtar du till: 21 oktober- Göteborg, Jennie, A day to remember, Anna, borta.
Vad händer i helgen: Ingenting planerat so far.
Senaste hånglet: Jonas.
Hände något mer: Ja.
Vad har du på dig: Tights och en lång tröja.
Favoritöl: Gillar inte öl meeen tror det är Piston Head som varit minst vidrig.
Vad blir du glad av: Mina vänner :)
Vad blir du ledsen av: Mina självhatiska tankar.
Vad ska du göra idag: Idag blir det möte på Metropol ang. utbildningen jag börjar på nästa vecka. Sedan blir det stan/fika med Renée och kanske Rebecka!
Favoritsnabbmatställe: Den där thaivagnen på Fisktorget.
Vilken låt lyssnar du på nu: Någon på radion som jag aldrig hört förut. (en låt med Gym Class Hero sa dom nyss, hähä)
Vad dansar du till: Jag dansar aldrig, men studsar runt till typ.. allt.
Vem saknar du: Malin och Sandra. Sedan saknar jag konversationerna med Amanda och Martin.
Bästa Hang-outet: Ingen aning faktiskt.
Något någon inte vet om dig: Jag hör nästan aldrig personens namn om jag hälsar på någon eller när jag ska prata i telefon för jag är så nervös.. och döv.

HUR

Svarar du i telefonen: "Eluu" eller "Veronica".
Gör du när du är kär i fel person: Jag gillar alltid fel person.. Vad gör jag? Ingenting. Dagdrömmer, haha.
Tycker du om gul-bil-leken: Hatar den. Så sjukt töntig.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Euh, vet inte. Tror 150 kr i alla fall ;o
Mycket är klockan: 12.20
Hur många kontakter har du på msn: 73
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus med filmer.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Sandra. "Haha underbart :D ha det fint nu :D puss"
Pratar du med på msn just nu? Är inte inloggad.
Ringde dig senast? Renée.
Pussade dig senast? Tror det var Jonas.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha! Vettefan.
Saknar du mest just nu? Anna. Det låter väl lite sjukt då vi ses och hörs, men saknar när vi träffades asofta. Men ja, blir ju så när man blir äldre xD
Ska du träffa imorgon? Ingen aning. Bosse, Anders och Niklas i alla fall.
Sov du med senast? Anna.
Festade du med senast? Lindblommarna, Anna, två vänner till Rebecka och Krille. Eller festade och festade.. drack xD
Vem fick du senast sms av? Renée.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Nej.
Gråtit en hel natt: Njäe.
Druckit så du spytt: Ja.
Åkt vattenskidor: Nej.
Åkt rullstol: Ja.
Gjort en bakåtkullerbytta: Nej.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja.
Haft träningsvärk: Nej, tror inte det.
Önskat att du var det andra könet: Ja.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0