Om Veronica hade twitter.

Saker jag skulle ha skrivit om jag hade en twitter:

* Är avis på min chef som kan prata i två telefoner samtidigt #tjejensomhartelefonfobi#

* Blev jättepepp på fredagsfika men vi har bara smörgåstårta. Plus att mitt chai-te är hemma så får dricka frukt-te.

* Apropå chai-te- Köpte en flaska som man gör chai-te av i onsdags. Värd varenda krona (130 kr).

* Blev svinsugen på chai nu när jag pratar om det så mycket.

* I kväll ska jag på krogen. Dock nykter.

* När en snygging loggar in på fb tänker man "SKRIIIIV! SKRIV DÅÅÅ!!". Man vill ju inte vara jobbig och börja skriva själv liksom.

* Längtar tills jag slutar. Då ska jag ta en promenad hem så jag kan lyssna på Kent.

* En tjej på jobbet ba "Jag ringer dig vid nio", jag ba "No you don't". Har inte hört något från henne än :))

* ... Undra om hon hörde vad jag tänkte?

* Provade Emanuel och Robins glasögon häromveckan och ba "IT'S A WHOLE NEW WORLD!!".

* Färgerna blev till och med skarpare och finare.

* Har alltså levt i en väldigt suddig värld utan att ha varit i vetskap om det.

* Tänker dock inte skaffa glasögon eller linser ändå #trotsigtjej#

* VARFÖR SKA DET BÖRJA BLÅSA NU NÄR JAG ÄR PEPP PÅ ATT GÅ HEM?? Ge fan.. dumma väder.

* Jag och Kristoffer ska börja se på Spartacus med anledningen "jag vill se bröst och sex". Tur att vi inte är oense om vad vi vill se.

* Frågan är om jag pallar vara nykter i kväll? Människor kommer ju bli dubbelt så jobbiga än vad de är i vanliga fall..

* Lär ju ta mig en drink eller något i alla fall. Ska googla efter drinkar sedan så jag kan prova något nytt.

* Längtar tills jag kommer hem och kan göra mig fin.

* Är mest pepp på att testa nya ögonskuggan faktiskt. Militärgrön och glittrig :')

Efter alla twitterinlägg skulle folk tro att jag inte gör annat. Men det gör jag, faktiskttt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0