A shadow beneath your smile, something hidden deep inside.

Sitter här och dricker te och väntar på bättre tider.
Till halv tio närmare bestämt då jag ska iväg. Vettefan vad jag ska göra tills dess. Kommit fram till att jag är sjukt mycket piggare om jag sovit ett fåtal timmar på natten så.. Att somna om igen ett tag vore nog ingen bra idé. Oh well, får väl ta mig några koppar till! 

Idag är jag ledig från jobbet. Ska istället till Arbetsförmedlingen och diskutera lite. Har inte skrivit det men jag ska sluta på Que Media om någon vecka! Chefen skulle återgå till att köra själv (han var ju egenföretagare först) då han gått i back när han har anställt folk osv. Så ja, nu blir det till att leta nytt! Jag är, tråkigt nog, ganska lättad. Jag mådde verkligen inte bra där och funderade själv på att säga upp mig. Tänkte dock att jag inte kunde göra det då jag bara jobbat som anställd i ett halvår. Få nu inte för er att jag inte gillade personerna, för det gjorde jag. Det var självaste arbetsuppgifterna och förvirringar osv som jag inte pallade i längden. Jag hoppas i alla fall att det ordnar sig för Bosse och Que Media! 

Frågan är nu.. Vad fan ska man hitta på nu?
Kommer inte på ett piss som jag vill jobba med, haha. Åååh, så sjukt jobbigt. Än vad jag gör så blir jag less redan två veckor senare ungefär. Oh well, jag har i alla fall en riktigt bra SIUS-konsulent på Afm så det ordnar sig nog!

Nej nu ska jag ta och göra i ordning en ny kopp te :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0