Fjärde årslistan.

Årets bästa grupp: Ojjj kan inte välja EN grupp. Men det jag har lyssnat mest på har varit Slipknot, Kent, Machinae Supremacy och In This Moment.

Årets bästa kvinnliga soloartist: Kommer inte på någon så det får bli Petra Marklund. Har aldrig gillat henne men när Jocke Berg samarbetade med henne så blev hennes låtar genialiska. 

Årets bästa manliga soloartist: Jocke Berg! Sångaren i Kent alltså. Så hans projekt utanför bandet.

Årets låt: Machinae Supremacy- Conveyer är nog den som har spelats mest under det sista halvåret.

Årets bästa dryck: Cola! Speciellt i burk.

Årets bästa godis: Fruktnappar, noooom.

Årets äckel: Finns för många äckel i denna värld så kan inte välja en.

Årets snyggaste kille: Mattias bland "vanligt folk" och Nick Matthews som kändis.

Årets snyggaste tjej: Fortfarande den där Sandra som bor här i Sundsvall och Lexus Amanda.

Årets bästa konsert: Kent! Slog både Rammstein, Rob Zombie och The Used faktiskt.

Årets kram: Från han den där.

Årets sötaste: Mina vovvisar!

Årets tidning: Inte läst någon tidning, haha. Men får väl bli Horror eller vad den hette som jag köpte på Pressbyrån på väg hem från Stockholm.

Årets bus: Iiiingen aning xD

Årets klantigaste: Jag kanske? Haha.

Årets godaste mat: Fläskfilé och potatisgratäng, potatisbullar och kycklingspett i jordnötssås från Norrmalms.

Årets frisyr: Har inte ändrat något det här året faktiskt. Långt, lite uppklippt och svart. Har lyckats att inte färga det i någon annan färg på ett år, duktigt!

Årets födelsedag: Var nog Annas födelsedagsfest. Det blev hemmafest med trevligt folk.

Årets resa: Göteborg i somras med Anna! Vi tog dagarna som de kom och för första gången var vi inte där för någon konsert eller festival. Fick även träffa Sandra igen efter ca två år, it was awesome.

Årets fest: Har inte varit på så många fester i år vilket är trist. Men är nog Halloweenfesten hos Jessica! 

Årets person/personer: Anna och Jennie, mina finisar! <3

Årets film: Det får bli Sagan om Ringen-filmerna då dom överraskade som fan. Trodde inte dom skulle vara så bra.

Årets bok: Har som sagt bara läst en bok i år vad jag kan komma på.. Men måste fan nämna "Femtio nyanser av Honom", bara för att alllllla pratade om den och läste den, haha. Jag har faktiskt boken hemma men har inte börjat läst den ännu.. får ta och göra det nu när all hype kring den är över.

Årets TV-serie: True Blood, lätt!

Årets inspiration: Brukar inte tänka på om jag får inspiration någonstans om jag ska vara ärlig. Har säkert fått det men inte lagt märke till det.

Årets kyss: Det var första kyssen med han som jag senare blev kär i. Tänker fortfarande på vad han sa innan och efter, och det hände i mars, hahah.

Årets ord: "Tossig toker!", fräsigt och diverse könsord, haha.

Årets skämt: Människoooor.

Årets läskigaste: När jag fick en snedvridning på väg hem från krogen en gång och i ett senare ögonblick "vaknade jag upp" och hade gjort något väldigt dumt.

Årets tråkigaste: Året i sin helhet.

Årets roligaste: Det var när jag var på signering för The Used och att Jeph och Quinn kom ut till oss efter konserten och hängde ett tag!

Årets misstag: Som jag skrev i den andra listan- Jag brukar inte sitta och älta saker för det gör ingenting bättre.

Årets besvikelse: Året i helhet här också. Förutom resorna och konserterna så har det varit ett ganska tråkigt år.

Årets kärlek: Filmer, musik, te, hundarna, vänner.. finns massor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0