I keep closing my eyes but I can't block you out.

Även då veckan har bestått utav alldeles för sena kvällar, tidiga uppstigningar och fullproppad med matteuppgifter så har det varit en bra vecka. Gav upp flera miljoner gånger med marginal- och påläggsuppgifterna, men som tur är så har jag Kristoffer som puschar mig så att jag inte ger upp. Så nu jävlar är jag snart klar med försäljningen, wiee! Förutom massa flum och hard work work på skolan så har jag lyckats träffat Angelika två gånger denna vecka. Vi kollade på en japansk film vid namn Ikigami som var väldigt bra. Har även myst med Anna med thaimat. Hann även med ett besök hos en handterapeut. Tyckte dock att det var onödigt då mina händer inte har förändrats på fleeera år. Har även slutat med nattskenorna då jag bara vaknade upp varje natt och hade sjukt ont så fick ta av mig dom. Men då min läkare hade skrivit en remiss så gjorde vi en ny skena bara för att göra honom glad typ, haha. Damen var väldigt trevlig i alla fall! Hon frågade även om jag hade lösögonfransar och blev avis när jag berättade att det var mina egna, haha. 

Ikväll har jag bara varit hemma och slappat med musik. Gjorde även ett avbrott och såg på Halloween med Casper. Snart tror jag att det blir sängen, är sinnes trött och imorgon väntas en dag med den bästa. Men först lite mer musiiik!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0