Tonight there's gonna be a jailbreak.

Hejhej mina små kycklingar!
Den här veckan har varit rolig än så länge. I måndags blev det jobb och slappning på kvällen har jag för mig. Men i tisdags var jag ledig. Den spenderades på Hjälpmedelcentralen på förmiddagen. Ska äntligen få en ny elrullstol! Så vi snackade mått och funktioner osv. Resten av dagen och kvällen spenderades med Angelika och Wille nere på stan. Drog till Norrlandskällan och käkade dyr och god mat, åt sockervadd, flummade runt, chillade vid hamnen och hade det allmänt mysigt i finvädret. I onsdags efter jobbet blev det också stan en sväng med Angelika och Wille då också. Käkade donken i JaNejVetej-parken och hittade en liten fågelunge i gräset. Försökte mata den med strips men det gick inte bra. Fick dåligt samvete att lämna den där men visste inte vad vi skulle göra. Hoppas den mådde bra och chillade bara! Sedan gick vi runt lite på stan och sedan köpte vi munkar och drog hem till Angelika för film. Skattkammarplaneten! Och igår jobbade jag till halv två och på kvällen blev det film med Kristoffer innan vi drog ner till Gatufesten och såg på Thin Lizzy. Var ganska fett att höra The Boys Are Back In Town live, då den är med i en av mina favoritfilmer (Detroit Rock City), trots att det bara var en av originalmedlemmarna med. Sedan drog vi då det inte var något mer att kolla på och då ingen av oss orkade med folkmassan (även då det var jävulskt lite folk). 

I helgen har jag ingen aning om vad som händer.
Har ingenting planerat. Blir nog inte Gatufesten något mer i alla fall. Kommer nog stänga in mig hela helgen, trots att jag får panik då jag är ensam. Men ja, ska bara gå runt i sunkiga kläder, fetta, lyssna på underbar musik och se på filmer. Det kan bli helt okej ändå alltså!

Bjuder på bilder från veckan som avslutning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0