Dit där man mår bra.

Vet inte om det är bra eller dåligt att jag jobbar så snabbt.. Nu sitter jag ju här igen och är klar med allting. I och för sig så är det ju snart lunch och senare ska jag och Bosse gå igenom saker, så det är lugnt. Sitter här och har värsta suget efter att åka till Göteborg i sommar. Strunta i festivalerna helt och bara åka dit. Träffa Jennie, chilla i solen, äta på goda restauranger (typ som grillrestaurangen jag och siss var på 2010) och bara vara. Det brukar vara så stressigt när jag är där, på grund av festivalerna man brukar gå på, så nu vill jag bara dit utan att ha något som tar upp det mesta av tiden. Det svåraste är dock att hitta någon som vill/kan följa med, vill ju inte åka själv. Försöker peppa syrran och hon verkade lite sugen om hon inte jobbade. Får hålla tummen! Har ju blivit en tradition att åka till Götet, speciellt på somrarna, så det går ju inte att skippa det i år tycker man.
Här får ni en bildbomb med bilder från då jag varit där:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0