Ditt hjärta rusar, förbereder terrordåd.

Alltsåå.. fredagar är en ganska värdelös jobbdag, speciellt denna.
Har iiingenting att göra och kan inte ens be om något att göra då Bosse inte är här. Har slängt i väg några mail, registrerat en leverantörsfaktura typ.. på fyra timmar. Hah, kasst. Har fördrivit tiden med Slipknot och Kent <3 Och till och med lite internetshopping, heh. Har länge känt behov utav en CD-väska. Köpte ju en för några år sedan på Clas Ohlson, men till mina nyare skivor/speciella skivor vill jag behålla fodralen, så har varit ute efter en väska där man inte behöver lägga skivorna i plastfodral. Idag googlade jag runt och hittade en som verkar awesome!

Denna:

Hur bra verkar inte denna?!
Så var tvungen att klicka hem den. 499 kr på billebro.se

Annars så har denna vecka varit bra hittills med bara några kortare hjärnspöken, sjukt skönt. Har lyckats gjort saker varje dag. I måndags var jag med Anna och Manne ett tag på stan, i tisdags fick jag besök och senare på kvällen blev det en kortare promenad med Angelika, i onsdags blev det en långpromenad med Angelika och i torsdags blev det stan med Anna och senare chill hemma hos Anna och Manne!

I kväll blir det bio med Casper om han hittar en film han vill se. Blir även bio i morgon med sköna människor. Får se också om jag hinner med att fira mormor i morgon eller om det blir till att umgås med Anna. Återstår att se!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0